آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک | بهترین دوره آموزشی تعمیرات این نوع گیربکس‌ها

  • 0
آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک

آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک | بهترین دوره آموزشی تعمیرات این نوع گیربکس‌ها

آموزش تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در ماهان خودرو

طی سال‌های اخیر بسیاری از خودروهای وارداتی و داخلی از گیربکس‌های اتوماتیک برای انتقال قدرت استفاده می‌کنند. به همین خاطر تقاضا برای تعمیرات این نوع گیربکس‌ها بسیار افزایش یافته است و مالکان این خودروها به دنبال یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هستند. تعمیرکاران و کارآموزان با شرکت در دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو می‌توانند صفر تا صد مباحث تعمیر این نوع گیربکس‌ها را زیر نظر بهترین مدرسان مکانیک خودرو آموزش ببینند. شرکت در دوره آموزش تخصصی ماهان خودرو می‌تواند باعث افزایش درآمد شما شود.

گیربکس اتوماتیک چیست؟

گیربکس یا جعبه‌دنده در خودرو وظیفه دارد تا گشتاور و نیروی تولیدشده توسط موتور را به دیفرانسیل و سپس چرخ‌های خودرو منتقل کند. چرا که سرعت خودرو باید با میزان گشتاور تولیدی آن تناسب داشته باشد اما موتور خودرو گشتاور یکسانی را تولید می‌کند و این وظیفه گیربکس است که میزان گشتاور خروجی از موتور را تنظیم کند.

آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک

گیربکس‌های دستی و اتوماتیک از نظر عملکرد کلی تفاوتی ندارند و وظیفه آن‌ها در سیستم انتقال قدرت خودرو یکسان است. در گیربکس‌های دستی راننده با استفاده از نیروی دست و کلاچ، تعویض دنده را انجام می‌دهد اما در گیربکس‌های اتوماتیک این کار توسط ECU خودرو و چرخ‌دنده‌های داخل گیربکس به‌صورت خودکار انجام می‌شود. در واقع گیربکس‌های اتوماتیک بدون کلاچ هستند و راننده در تعویض دنده‌های آن دخالتی ندارد.

گیربکس‌های اتوماتیک چگونه کار می‌کنند؟

گیربکس‌های اتوماتیک مدرن که از آن‌ها در خودروهای امروزی استفاده می‌شود، بسیار هوشمند هستند. این گیربکس‌ها تعویض دنده را با استفاده از ECU یا همان کامپیوتر خودرو انجام می‌دهند. کامپیوتر خودرو میزان فشار گازی که راننده آن را اعمال می‌کند را محاسبه کرده و سپس متناسب با آن، دنده خودرو را تعویض می‌کنند. باید اشاره کرد که راننده برای راه‌اندازی این گیربکس‌ها باید آن‌ها در حالت D یا Drive قرار بدهد. چرخ‌دنده‌ها یا خورشیدی‌های داخل گیربکس‌های اتوماتیک متناسب با دستور کامپیوتر خودرو تغییر حالت می‌دهند و دنده خودرو تعویض می‌گردد.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک؛ یکی از خدمات تخصصی تعمیر خودرو

باتوجه به افزایش خودروهای اتوماتیک، تقاضا برای تعمیرات گیربکس این خودروها بسیار بالا است. از طرف دیگر تعمیرکاران بسیار کمی تجربه و تخصص لازم برای تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک خودروهای داخلی و خارجی را دارند. به همین خاطر شما با شرکت در یک دوره تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک، می‌توانید به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل شوید و تعمیر بسیاری از خودروهای اتوماتیک را انجام دهید. اگر به دنبال آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تهران هستید، آموزشگاه ماهان خودرو یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در این زمینه است.

دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو

آموزشگاه ماهان خودرو به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های خودرو در ایران و از جمله شهر تهران، دوره‌ای تحت عنوان آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک برگزار می‌کند که شما می‌توانید با شرکت در این دوره، تمام مباحث لازم برای تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک را آموزش ببینید. اگر به شرکت در این دوره تمایل دارید و می‌خواهید یکی از درآمدزاترین تخصص‌های تعمیرات خودرو را آموزش ببینید، تنها کافی است با کارشناسان ماهان خودرو تماس بگیرید تا کار ثبت نام شما در این دوره را انجام دهند.

دوره آموزشی تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو در 40 ساعت برگزار می‌شود. باید اشاره کرد که 60 درصد مدت‌زمان این دوره به‌صورت عملی و در کارگاه آموزشی برگزار می‌شود تا کارآموزان به‌صورت عملی نیز تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک را آموزش ببینند.

آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک

دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو چه مزایایی دارد؟

آموزشگاه ماهان خودرو به‌عنوان برگزارکننده دوره آموزش گیربکس اتوماتیک در تهران، خدمات و ویژگی‌های زیادی را در دوره خود تعبیه کرده است تا این دوره با دوره‌های آموزشی دیگر آموزشگاه‌های خودرو متفاوت باشد. از جمله این برتری‌ها می‌توان به آموزش تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک مانند گیربکس‌های CVT و AL4 اشاره کرد. همچنین شما با شرکت در این دوره می‌توانید روش تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودروهای داخلی و خارجی را آموزش ببینید. با مزایای دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو آشنا می‌شویم.

آموزش تعمیرات انواع گیربکس‌های اتوماتیک

گیربکس‌های اتوماتیک در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به گیربکس‌های AT، AMT، AL4، تیپ‌ترونیک و CVT اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو این است که شما می‌توانید در یک دوره 40 ساعته، تعمیرات تمام انواع گیربکس‌های اتوماتیک را آموزش ببینید. باید اشاره کرد که بسیاری از خودروهای چینی که تعداد آن‌ها در بازار ایران بسیار زیاد است، دارای گیربکس CVT هستند. به همین خاطر شما با آموزش تعمیر این نوع گیربکس‌ها می‌توانید بسیاری از مالکان این خودروها را به سمت تعمیرگاه خود جذب کنید.

یادگیری تمام مباحث تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک

سرفصل‌های زیادی در حوزه تعمیرات گیربکس‌های اتوماتیک وجود دارند که تمام آن‌ها در دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو آموزش داده می‌شوند. اگر می‌خواهید از این مزیت مهم دوره آموزشی تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو بهره‌مند شوید، می‌توانید از طریق سایت یا تماس با کارشناسان ما، در این دوره تخصصی و کاربردی ثبت نام و سپس شرکت کنید. از جمله سرفصل‌های این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با ایرادات متداول گیربکس‌های اتوماتیک
  • آشنایی با قطعات تمام گیربکس‌های اتوماتیک
  • بهترین روش‌های مونتاژ و دمونتاژ جعبه‌دنده‌های اتوماتیک
  • تست برقی گیربکس‌های اتوماتیک
  • تست سیم‌کشی گیربکس‌های اتوماتیک
  • نقشه‌خوانی و تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک از طریق نقشه آن‌ها

آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک

آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای موجود در بازار ایران

تنوع خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک در بازار ایران بسیار بالا است. به همین خاطر یک تعمیرکار حرفه‌ای باید بتواند گیربکس خودروهای مختلف را تعمیر کند. یکی دیگر از اصلی‌ترین مزایای دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو، آموزش تعمیر گیربکس‌ اتوماتیک خودروهای موجود در بازار ایران است. این خودروها عبارت‌اند از:

  • گیربکس خودروهای گروه هیوندا و کیا (هایوک)
  • گیربکس خودروهای تویوتا و لکسوس (جاتکو)
  • جعبه‌دنده‌ خودروهای مزدا
  • گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما
  • گیربکس اتوماتیک میتسوبیشی
  • جعبه‌دنده‌های پژو 206 و 207
  • گیربکس مگان
  • گیربکس تندر 90 یا ال‌90
  • گیربکس‌های CVT انواع خودروهای ژاپنی و چینی

ماهان خودرو؛ مرجع برگزارکننده بهترین دوره آموزش تعمیرات گیربکس اتوماتیک

آموزشگاه ماهان خودرو بیش از 16 سال سابقه در زمینه برگزاری آموزش‌های تخصصی برق و مکانیک خودرو دارد و به همین خاطر مرجع برگزارکننده دوره‌های آموزشی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در ایران و تهران به‌شمار می‌آید. دوره آموزشی تعمیرات گیربکس اتوماتیک ماهان خودرو مناسب تعمیرکارانی است که می‌خواهند دانش و درآمد خود را افزایش دهند.

بعد از پایان دوره و دریافت تست‌های عملی و تئوری، گواهی معتبری از طرف ماهان خودرو به کارآموزان اهدا می‌شود. باید اشاره کرد که در این دوره آموزشی کارآموزان این امکان را خواهند داشت که شخصا یک گیربکس اتوماتیک را باز و بسته کنند. این امر یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز دوره آموزشی ماهان خودرو با دوره دیگر آموزشگاه‌ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر :09356607162- 88937031–88804190-021

4.2/5 - (11 امتیاز)

Leave a Reply

شمسی

آوریل 2024
شیدسچپج
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 

توضیحات و سرفصل ها

Call Now Button